
Patříte také mezi ty podnikatele, které nemile překvapilo zavedení EET. Lámete si hlavu, kde jenom váš podnik vezme peníze na nákup veškerého vybavení registrační pokladny? Máme pro vás dobrou zprávu: je tu totiž helloCash EET pokladní systém, který můžete obsluhovat z vašeho Android chytrého telefonu a navíc je zcela zdarma.
Co je EET mobilní POS systém pro Android?
POS systém pro mobilní telefon, je speciálně určen pro operační systém Android na vašem chytrém telefonu, či tabletu. EET registrační pokladnou se tak snadno může stát jakékoliv bezdrátové zařízení. Systém vám umožňuje, aby vaše služby a prodej byly vedeny na stejném místě jako vaše finanční transakce.
Pro vaše podnikání to samozřejmě nabízí mnoho výhod, pojďme se podívat jaké:
- Výrazně zkrátíte čekací dobu zákazníků
Ze zkušenosti jistě víte, že zákazníci neradi čekají ve frontách. Mnohokrát dlouhé čekání nevydrží a jdou ke konkurenci. Takže s EET pokladnou pro Android získáte konkurenční výhody vy! Možná jste to viděli v některých řetězcích rychlého občerstvení. Pomocí mobilního telefonu mohou zaměstnanci zadávat informace do pokladního systému, zatímco zákazníci čekají ve frontě. Takže až na ně přijde řada u pokladny, stačí už jen zaplatí nákup.
- Účtenky můžete zasílat i e-mailem
Jednou z možností, jak doručit účtenku zákazníkům, je e-mail (samozřejmě se souhlasem zákazníka). Výhodou je úspora papíru pro tisk, a šetrnost k životnímu prostředí. Navíc získáte e-mailové kontakty vašich zákazníků, které (po jejich písemném souhlasu) můžete použít k zasílání slevových nabídek, dotazníků spokojenosti s vašimi službami a produkty, atd.
- Snížíte počet chyb
Nezáleží na tom, v čem podnikáte, snížení chyb při provozu je vždy vítané. Pokladní systém vás na chyby automaticky upozorní. Protože přístup do vašeho pokladního zařízení máte odkudkoliv, třeba i z domova, můžete snadno kontrolovat ceny neoznačených nebo nesprávně označených produktů. Navíc, pokud provozujete restaurační podnik, existuje mnohem nižší šance, že vaši číšníci zapomenou na objednávky. Ty totiž váš pokladní systém automaticky odesílá přímo do kuchyně.
- Prodáváte odkudkoli a kdykoli
Přemýšleli jste někdy o tom, zda byste měli větší prodeje, pokud by váš zaměstnanci mohli prodávat zákazníkům vaše zboží odkudkoliv? Nyní můžete zkoušet! Mobilní pokladní systém je schopen pracovat odkudkoli s bezdrátovým síťovým připojením. Zákazník si například může vybrat vaše produkty, či služby online a zaplatit až při doručení.
- helloCash vám nabízí mnohem víc
Pokud se rozhodnete vyzkoušet helloCash pro Android, získáte navíc zdarma celou řadu užitečných funkcí, od řízení zásob, přehled pokladní knihy, denních, týdenních a měsíčních přehledů tržeb jako podklad k účetnictví, nebo třeba online rezervační kalendář který můžete vložit do vašich internetových stránek.
helloCash aplikace pro Android v kombinaci s bezdrátovou tiskárnou
Kolik vás to bude stát?
Pokud zvolíte pokladní systém helloCash, vaše počáteční náklady pro provoz registrační pokladny, která je pně v souladu se zákonem o EET, budou přibližně následující:
- chytrý telefon/tablet dle modelu a uhlopříčky displeje od cca. 2 000 Kč bez DPH
- tiskárna dle modelu od cca. 2 000 Kč bez DPH
- helloCash software pro Android– od 0 Kč měsíčně (dle zvolené úrovně služeb)