
Odpověď zní: ANO. S helloCash můžete vytvářet doklady, které jsou v souladu se zákonem o eet během několika vteřin.A co je na helloCash úplně nejlepší, získáte eet registrační pokladnu bez měsíčních poplatků!
Následující video vám v několika jednoduchých krocích ukáže, jak nastavit EET ve vaší registrační pokladně helloCash:
K nastavení eet u helloCash budete potřebovat následující údaje:
- Číslo provozovny (získáte u finanční správy);
- DIČ vztahující se k vašemu podnikání.
Váš certifikát musí být v elektronické podobě. Pokud nevíte jak certifikát získat, tyto dva kroky vám ukáží cestu …
- krok: žádost o autentizační údaje k EET
Před začátkem evidence tržeb musíte zažádat o autentizační údaje. Existují dvě možnosti:
- ústně do protokolu, a to u kteréhokoli věcně příslušného správce daně (finanční úřad);
- nebo prostřednictvím webového portálu správce daně pomocí přihlašovacích údajů do datové schránky.
Autentizační údaje slouží k přístupu na společné technické zařízení správce daně, umožňující poplatníkovi správu certifikátu pro evidenci tržeb a údajů pro správu evidence tržeb.
- krok: získání certifikátu k evidenci tržeb
Na základě těchto autentizačních údajů můžete získat 1 nebo více certifikátů pro evidenci tržeb. Certifikáty slouží k autentizaci datových zpráv. Před získáním certifikátu máte povinnost oznámit finanční správě údaje o provozovnách, prostřednictvím kterých provádíte činnosti, z nichž plynou evidované tržby, nebo v nichž přijímáte evidované tržby. To zahrnuje také vaše internetové stránky, na kterých jsou nabízeny vaše produkty nebo služby. Počet certifikátů závisí plně na vašich potřebách a rozhodnutí.