
V dnešní době najdete na trhu velké množství registračních pokladen, některé vás budou stát mnoho peněz, jiné méně. Pokud jste v pokladním systému dosud nepracovali, můžete se v takovém výběru snadno ztratit. V helloCash jsme se snažili vyvinout tak dobrý produkt, který zatoužíte mít, i když v současné vaše podnikání nepodléhá EET.
Na jaká kritéria bychom se tedy měli zaměřit až se budeme rozhodovat o pořízení registrační pokladny pro naše podnikání? Nabízíme vám …
9 otázek, které byste si měli položit, než se rozhodnete o koupi registrační pokladny:
- Je tato pokladna v souladu s českým zákonem o EET?
V první řadě bychom se měli ujistit, že POS, který si zamýšlíme pořídit splňuje všechny zákonné požadavky. Máte-li možnost si pokladní systém před kopí vyzkoušet, ujistěte se, že také účtenka, kterou tento pokladní systém vytváří splňuje všechny zákonné náležitosti.
- Je tato pokladna vhodná pro mé podnikatelské odvětví?
Udělte si čas a pročtěte si seznam veškerých funkcí, které vám pokladní systém nabízí používat. Rezervační kalendář je například velmi užitečná funkce pro poskytovatele služeb, kteří chtějí propojit systém online objednávek s pokladním systém a třeba také s CRM systémem (řízení vztahů se zákazníky). Pokud máte ve svém podniku větší množství zaměstnanců, jistě oceníte systém správy zaměstnanců a možnost zaznamenávat hodiny zaměstnanců a analyzovat jejich výkon. Gastro podnikatelé ocení funkce jako dělení účtenky, nebo nastavení platebních metod.
- Má tato pokladna pozitivní reference od ostatních uživatelů?
Podívejte se na komentáře a reference stávajících uživatelů pokladny, kterou si zamýšlíte koupit. A kromě webových stránek můžete nahlédnou také na sociální sítě. Napište si důvody, proč jsou tito uživatelé s danou pokladnou spokojeni, shodují se tyto důvody s tím, co u pokladny hledáte také vy?
- Nabízí tato pokladna možnost vyzkoušet ji nejprve zdarma?
Jeden z nejlepších způsobů, jak se rozhodnout, je možnost vyzkoušet si tento pokladní systém zdarma a bez závazků. Není nic horšího, než se upsat paušálem na 6, nebo i 12 měsíců, nakoupit drahé zařízení a následně zjistit, že vám tento pokladní systém nevyhovuje. HelloCash vám kromě zcela bezplatné verze nabízí také možnost testovat její pokročilejší varianty v DEMO verzi po 1 měsíc zdarma.
- Je tato pokladna uživatelky jednoduchá?
Registrační pokladna, kterou se rozhodnete používat pro své každodenní podnikání, by měla být především jednoduchá. Měla by vám čas ušetřit, raději než přinášet další komplikace. Zaměstnáváte-li větší množství lidí, kteří tento pokladní systém budou obsluhovat, měli byste jim být schopni vše vysvětlit během několika málo školení, a ne neustále studovat manuály. Někteří uživatelé helloCash oceňují zejména rychlost, kdy jim vystavení účtenky trvá jen několik málo kliknutí.
- Nabízí poskytovatel tohoto pokladního systému zákaznickou podporu?
Pokud jste nikdy nepracovali v pokladním systému, může se stát, že budete potřebovat zprvu kontaktovat zákaznickou podporu. Nabízí ji výrobce této pokladny zdarma? Zjistěte si, jakými způsoby můžete zákaznickou podporu kontaktovat: e-mail, zákaznická linka, zprávy na sociálních sítích …
- Bude tento pokladní systém fungovat na mém zařízení?
Jednou z největších výhod pokladního systému helloCash je, že jej můžete používat na jakémkoliv zařízení, přes jakýkoliv internetový prohlížeč, nebo přes aplikaci pro (Android a iOS). Nemusíte tedy vynakládat další vysoké sumy na dokoupení drahého počítače. Úplně vám postačí počítač, který už vlastníte, mobilní telefon, či tablet a na něj připojená tiskárna účtenek.
- Bude tato pokladna schopná přizpůsobit se mému podnikání, když poroste?
Řekněme, že jste začínající podnikatel, s několika málo položkami na skladu a podnikáte sami, nebo jen s několika málo zaměstnanci. Bude vám v tomto případě pravděpodobně zcela vyhovovat helloCash pokladna zdarma. Nicméně, pokud vlastníte rostoucí podnik, řízení vaší firmy se stane mnohem náročnější a chcete systém, který se rozšiřuje podle toho, jak se rozšiřujete vy. To je pro vás finančně nejefektivnější, protože investujete pouze tolik, kolik v daném momentu potřebujete.
U helloCash pravděpodobně časem oceníte mnohé další funkce, které nabízí pokladna střední a prémiová a které vám ušetří spoustu času a peněz a usnadní plánování.
- Mohu si nákup této pokladny finančně dovolit?
Zvažujete-li, jakou pokladnu koupit, je třeba brát v úvahu nejen její cenu, ale také poměr funkcí, které nabízí a které vám usnadní podnikání, či pomohou udržovat vztah s vašimi zákazníky, nebo získat nové. Třeba vám nový pokladní systém pomůže ušetřit náklady na vedení účetnictví.
Všechny tyto aspekty hrají důležitou roli ve vašem rozhodování. Takže udělejte si propočty, testujte pokladní systém a neváhejte nás kontaktovat s dotazy směrovanými na helloCash a jeho využití pro vaše podnikání. Jsme zde pro vás! 🙂
Zákaznická linka zdarma: 226 289 900
Email: info@hellocash.cz
Jsme také na facebooku: helloCash zákaznická podpora