Jak vytvářet, ověřovat a spravovat slevové poukazy


V tomto stručném návodu si nejprve ukážeme, jak vytvořit nový slevový poukaz pro vaše zákazníky a jak si ověřit jeho platnost, a poté jak spravovat vaše stávající poukazy.

 

Jak vytvořit nový slevový poukaz na zboží a služby

Krok 1

Přihlaste se do vašeho účtu helloCash a klikněte na ikonku „Vytvořit doklad„, kterou najdete v rozkliknutém menu „Pokladna“ po levé straně obrazovky:

Krok 2

Tento krok se skládá ze dvou úkonů. Nejprve klikněte na zvýrazněný čtvereček po pravé straně obrazovky v sekci “ Zboží“ („Article“ znamená „Položka“). Nalevo se vám nová položka objeví ve formě seznamu.

Klikněte na ikonku tužky, kterou v dalším kroku danou položku upravíte:

Krok 3

V okénku, které se vám otevře, specifikujete detaily dané položky jako jsou název a cena. Ve zvýrazněné sekci máte dále možnost udat vámi zvolenou procentuální slevu. Když budete se vším hotoví, klikněte na „Uložit„:

 

Jak si ověřovat platnost slevových poukazů

V případě, že si potřebujete ověřit platnost slevových poukazů vytvořených v předchozí části návodu, postupujte podle následujících kroků.

Krok 1

Rozklikněte menu „Pokladna“ v levé straně obrazovky a vyberte „Vytvořit doklad„. Zobrazí se vám seznam vámi vytvořených dokladů. Zaměřte se na dolní část obrazovky, kde najdete ikonku „Platba„. Klikněte na ní:

Krok 2

Tento krok se skládá ze dvou částí. Nejprve vyberete políčko „Poukaz“ jako svůj „Způsob platby“. Otevře se nové okénko s názvem „Uplatnit poukaz“.

Zadejte název slevového poukazu, jehož platnost chcete ověřit do políčka „Kód poukazu“ (pro názornost jsme v našem příkladu použili „poukaz123“) a klikněte na „Ověřit„:

 

Kde a jak mohu spravovat vytvořené slevové poukazy

Je to velmi jednoduché. Stačí rozbalit menu „Pokladna“ v levé části obrazovky a vybrat „Správa poukazů„. Najdete tam všechny potřebné informace o tržbách provedených s využitím vašich poukazů:

Zpět