
Pokud jste vlastníkem obchodu, neustále se snažíte optimalizovat náklady tak, aby investovaná částka přinesla požadované výnosy. Jistě jste si v případě registrační pokladny položili stejnou otázku: „Přinese pořízení registrační pokladny mému obchodu nějaké výhody?“
Nabízíme vám 7 důvodů proč přejít k digitalizaci vašeho obchodu s profesionálním pokladním softwarem helloCash:
-
- Modernizujete vaše pracovní prostředí vašeho obchodu pomocí registrační pokladny na tabletu.
Všechny vaše skladové položky a nabízené služby budou přehledně k dispozici, včetně cen, obrázku, popisu, počtu kusů na skladu, to vše díky pokladnímu softwaru helloCash. Navíc nemusíte investovat do drahých počítačů, helloCash můžete spustit na internetovém prohlížeči jakéhokoliv tabletu.
-
- Registrační pokladna na tabletu, nebo chytrém telefonu vám umožní kompletní mobilitu.
Pokud za vašimi zákazníky cestujete, můžete si váš pokladní software vzít kamkoliv s sebou a provádět platby kdykoli a odkudkoli. Stačí připojení na internet.
-
- Tisknete účtenky během několika vteřin, čímž zlepšíte kontakt se zákazníky.
Jsou vaši zákazníci netrpěliví, jakmile musí čekat na obsloužení ve frontě? S pokladním systémem tisknete účtenky během několika málo vteřin, takže zrychlíte obsluhu zákazníka a váš obchod tím neutrpí.

-
- Získáte možnost propojit online prodeje s prodeji na vaší kamenné prodejně.
Využití pokladního systému vám umožní centralizovat veškeré prodeje a zjednodušit tak vaše účetnictví.
-
- Usnadníte si řízení zaměstnanců.
Pomocí systému autorizace zaměstnanců můžete rozhodovat, jak rozsáhlé přístupy získají kteří z vašich zaměstnanců. Systém helloCash vám navíc umožňuje ke každé platbě přiřadit jméno vašeho zaměstnance a jejich výkony můžete následně analyzovat v denních/měsíčních přehledech tržeb.
-
- Zvýšíte počet objednávek díky rezervačnímu kalendáři, vloženém do vašich webových stránek.
helloCash nabízí možnost integrace rezervačního kalendáře s pokladním systémem. Získáte unikátní link, na kterém budou moci vaši zákazníci s vámi rezervovat schůzky. Jak to celé funguje? Přečtěte si podrobný návod zde.

-
- Získáte dodatečné funkce.
K helloCash můžete snadno připojit scanner, vaše účtenky lze zaslat zákazníkům také e-mailem, získáte systém CRM pro řízení vztahu se zákazníky a mnohé další funkce. Přečtěte si seznam funkcí, nabízených pro jednotlivé modely helloCash.
Pokud se rozhodujete, který z těchto modelů bude pro váš obchod a podnikání nejvýhodnější a přinese vám nejvíce výhod, rádi vám poradíme. Můžete nás kontaktovat na:
Bezplatné zákaznické lince: 226 289 900
Prostřednictvím emailu: info@hellocash.cz
Anebo na facebooku: helloCash zákaznická podpora