Šlápli jste s výběrem EET pokladny vedle?

Šlápli jste s výběrem EET pokladny vedle?


Elektronická evidence tržeb již běží několik měsíců, ale ne všichni podnikatelé jsou spokojeni s vybraným řešením elektronické evidence tržeb . Dle názoru odborníků dokonce až dvě třetiny podnikatelů v horizontu jednoho roku od spuštění EET změní dodavatele registrační pokladny. Patříte mezi ně i vy?


JAKÉ JSOU NEJČASTĚJŠÍ DŮVODY PRO NESPOKOJENOST S POKLADNÍM SYSTÉMEM?

  • příliš složité ovládání pokladního systému, které zpomaluje obsluhu zákazníků
  • nefunkční hardware
  • pomalá odezva pokladny
  • nespolehlivost v odesílání dat finanční správě
  • chybějící zákaznický servis nebo skryté poplatky za jeho využívání

8 OTÁZEK, KTERÉ SI POLOŽIT PŘI VÝBĚRU NOVÉHO EET SYSTÉMU:

Na trhu jsou desítky dodavatelů EET systémů a vybrat to správné řešení nemusí být úplně jednoduché. Těšíte se, že konečně nebudete muset řešit potíže s EET pokladnou a budete moci místo toho věnovat čas vašemu podnikání? Následující otázky vám usnadní proces rozhodování:

  1. Je možné systém nezávazně vyzkoušet?

Dodavatelé vám mohou naslibovat modré z nebe. Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda vám řešení opravdu vyhovuje, je jednoduše ho vyzkoušet.

  1. Je nutné se dlouhodobě zavázat?

Pokud je dodavatel přesvědčen o kvalitě svého systému, nebude vám klást podmínku nesmyslně dlouhých závazků. Ví, že pokud budete spokojeni, zůstanete dobrovolně. A rádi!

  1. Vyhovuje EET řešení potřebám mého podnikání?

Jste malý podnikatel, který vystaví měsíčně čtyři účtenky nebo odbavíte denně tisíce zákazníků? Zcela specifické požadavky pak mají například gastronomické provozy, second handy nebo bazary s použitým zbožím.

  1. Jaký budu potřebovat hardware?

Zvažte, zda je vhodné investovat do drahého specifického vybavení nebo je lepší zvolit univerzální hardware (tablet, chytrý telefon, notebook) v kombinaci se specializovaným softwarem. Druhá z uvedených možností je zpravidla cenově výhodnější a navíc flexibilnější k případným budoucím změnám.

  1. Kolik mě to bude stát?

Nezapomeňte do kalkulace zahrnout všechny náklady spojené s používáním systému. Pátrejte i po skrytých poplatcích či zpoplatněných doprovodných službách.

  1. Je k dispozici zákaznický servis, který je schopen reagovat na případné technické potíže?

Není asi nic horšího, než situace, kdy vám něco nefunguje a vy se nemáte na koho obrátit.

  1. Dochází ke správné evidenci tržeb v rámci EET?

Tato zdánlivě zbytečná otázka může být celkem zásadní. Ne všechny aktuálně na trhu nabízené systémy spolehlivě odesílají data o tržbách finanční správě. Správnost evidovaných tržeb si můžete ověřit prostřednictvím výpisu z Daňového portálu finanční správy.

  1. Má systém další doprovodné funkce nad rámec EET?

Tato otázka je už jen třešničkou na dortu. Pokud jste se sítem otázek dostali až k této, můžete pomalu slavit. Mezi nejoblíbenější funkce patří CRM pro řízení vztahů se zákazníky, skladové hospodářství či přehledy tržeb.

Nezapomeňte…

prozkoumat i nabídku pokladního softwaru helloCash na www.hellocash.cz , který je ideálním řešením pro malé a střední podnikání:

  • můžete ho nezávazně vyzkoušet,
  • používání je zcela bez závazků
  • nemusíte kupovat předražený hardware – funguje na všech běžných el. zařízeních (chytrém telefonu, tabletu, notebooku)
  • v základní verzi je zdarma (bez skrytých poplatků)

 

Zpět